Aysun1981 bende de ağrı 37 de çoktu doktora gittim nst hiç birşey çıkmadı yalancı sancılar daha zamanı var dedi doktor 10 gün aonraya çağırdı :( inşaklah 38/39 da kendi sağlıkla sancıyla gelir diyorum şimdi cuma gidicem doktora yine sancı çıkmayacak gibi hissediyorum güzelce gelir hepsi umarım