Gamzedefnem benmde aynı genlerim homozigot takipte olduğum kadım doğumcm ,gittiğim 2 perinatolog ,2 hematoji profosorü (hepsi profosor ve doçent)folik asit yeterli dedi ama bnm bir düşük, bir kromozm bozklğu sebebyle sonlandırma olunca ben kullanmak istediğimi söyledim her kontrolde gerek yok diyorlar ama risk almk istmiyorum enox 4000 günde bir kere kullanıyorum 17 haftalığım