Cansumertt ben beslenmeyi bozunca ( kastım şekerli şeyler bol karbonhıdratlı ürünler ve ağır yemekler) ne uykum kalıyor ne midemdeki yanma.. normalde erken yatıp erken kalkarım 27 haftalığım kuş gibi uyurum maşallah. Ama ayda bir kötü beslenıyorum bugün o gündü 😬 saat 3 oldu midem yanıyor ve asla uyku tutmuyor. Genellikle beslenmeyle alakalı olduğunu düşünüyorum bugün neler yediğinizi gözden geçirip bol su için 🌺 ben artık doğuma kadar asla yemem çünkü bebek büyüdükçe bu yedikten sonra rahatsızlık artmaya başladı. Bol spor bol sağlıklı beslenme 💪🏽