Kızlar 34+5 haftadayım şuan , bu sezeryan için kestikleri yer var ya karnın alt kısmında,tam orası okadar çok acıyor ki elimi bile suremiyorum. Tabi şiddetli değil ama gıcık hafif bı acı var , Dokunmayı geçtim elimi o hizada degdirirken bile acıyor bu normal mi sizdede varmı bu acı .