Fisikosi helal olmadığı doğru değil. Bir meta alıyorsun kaybetme riskin var altın gibi yani. Altının dijitali gibi düşün. Helal olduğuna dair de bir çok fetvalar var. Anlamak neye göre oluyor bilemem, öyle yoğun analizler yapamam evet ama al satlar yapıyorum. 1 yıl önce falan yüklü kazançlar sağlayıp yüklü kayıpların da oldu. Sonuç yine fit gibi oldu :) yani akıllıca davranmak lazım. Şuanda küçük miktarlarda yine piyasadayım. Al sat yapıyorum kendimce