CerenArslan1 38 haftalık oldum kaşıntı dan duramiyordum en sonunda acile gittim iğne yaptılar yani pişman oldum yaptırdığıma birsey olmaz demi kızlar ya
Sinoooom CerenArslan1 yarın ilk işiniz doktorunuza gitmek için olsun çünkü kendi doktorum izinsiz onaysjz ağrı kesici hap bile önermiyor
Busranursahbazz CerenArslan1 Vala bende alt kadinti ve ağrıdan duramıyorum ikna gebwligimde travazol vermişti doktor bunda da eşimi gönderdim aldı eczaneden bakalım inş etki eder geçmiş olsun
CerenArslan1 Fasulyeninannesi1 ya baktiramadim henüz kan almadılar da söyledim kolestaz olabilir mi diye de
Sinemmmmm58 Busranursahbazz sirkeli suyla yikayin mantara cok etki ediyor surekli.mantar ve idrar yolu enfeksiyonu olan biriyim en ufak kasintim basladiginda direk sirkeli suyla yikarim en azindan kasintisini aliyor
CerenArslan1 Sinemmmmm58 teşekkür ederim tavsiyeniz için ama benim odamda kaşıntı yok vücudum çok kaşınıyor
Busranursahbazz Sinemmmmm58 canım saaolasin genel olarak sürekli sirkeli ılık suyla yıkarım ama bana pek faydası olmuyor yolladığım halde oldu
Busranursahbazz CerenArslan1 ya geçmiş olsun inş bi an önce düzelir zor ya kasinti neresi olursa olsun zor