gldndal canım pazartesi günü 36+6’da kolestaz sebebiyle sezaryene alındım. Hatta sezaryen sabahı girdiğim nst’de bebeğin kalp atısları düşmeye bile basladı gerçekten kaşınması ayrı dert bebeğe verdiği zarar ayrı dert tam bir baş belası hastalık. Doktorum bana suni verip normal dogumu deneyebileceğimi söyledi ancak bu süreçte hiç açılman olmaya da bilir, süreç uzadığında bebek strese girebiliir, kalp atışları durabilir böylece olay yine sezaryene bağlanabilir diye uyardı. Ben de hem onca sancı çekip hem de sezaryene bağlanma riskini ayrıca e kötüsü bebeğime zarar gelmesi riskini kabul edemedim. Sezaryene tamam dedim, uyudum uyandım bebişim yanımdaydı çok şükür çok sağlıklı 😍 hayırlı kolay dogumlar diliyorum sana da