Ruveyda_baskapan Hanımlar 15+2 haftalık hamileyim , bebeğim tam olarak neremde duruyordur diye merak sardı beni. Hani diyorum halen daha çok mu aşağıda veya göbeğimin altına gelmiş midir? Her gün daha bir Özlem daha bir merak doğuyor insanın içine ❤️
Sude-96 Ruveyda_baskapan Banu çiftçinin uygulamasını indirin orda her hafta nerde olduğunu gösteriyor 🌸
Askiletotomsu Sude-96 ama kimisininki sağda kimisinin ki solda duruyor Uygulamada sağda diyosa bizde solda olabilir 🤷olamaz mı ki
Sude-96 Askiletotomsu bacım onu Allah bilir 😂 ultrasona gittiğinde doktora sorabilirsin her sefer kaç haftakıksın bilmiyorum ama büyüdükçe anlıyorsun nerde neyi var zaten benim kız ful sol daydı mesela
Sude-96 Askiletotomsu uygulamada sağ sol demiyordu diye hatırlıyorum bu arada sadece göbek deliğinin atıyorum 5 cm altında gibi Bilgi veriyordu ger bebek kendine özel sonuçta 🙈