Melkk doğruluğu en yüksek test ikili test diye biliyorum. Yani ikili testinde %100 doğruluk payı yok ama üçlü ve dörtlüye göre daha yüksek. Benimde doktorum ikilide sorun olmadığı için üçlü ve dörtlüyü yaptırmadı. Yaptırıp birşey çıksaydı hamileliğim zehir olurdu, iyikide yaptırmamışım