38+2 de oldum acı falan olmadı, nişan da gelmedi. Şu an 38+6 yım gece 2 buçukta suyum geldi, beraberinde nişan da geldi. Suyum geldiği için yatışım yapıldı açılmam 1 cm di. Sancım 5 e kadar olmadı, şimdi geliyor ara ara gittikçe de artıyor. Açılmama nöbetçi doktor gitmeden bakacakmış dua edin ilerlemiş olsun, güzel bir doğum olsun aşırı heyecanlıyım 🙏😍