Hgmom1 Kızlar adetimin 5. Gününden 9. Güne kadar akşam yatmadan 1 bardak keçi boynuzu tozu iç dediler. Aranızda hiç deneyen var mı
Gorkemm Hgmom1 valla ben öyle denemedim hamileyim şuan hamilelikten önce kansızlık sorunum vardı değerlerim düşüktü bala karıştırıp kahvaltı da yiyorum arada bir o kadar
Babycira Tozu değilde keciboynuzu özü hem eşim hem ben sabah akşam bir yemek kaşığı tükettik portakalda yedik ardından. Çok şükür o ay 9 senedir beklediğimiz bebisimiz olmuş.
Hgmom1 DefneninLiya bana aslında bir ebe soyledu akşam yatmadan 1 2 saat önce keçi boynuzu tozu sütle karıştırıp iç dedi.