Gulay01 Bugun idrar tahlili yaptırdım 7 haftalık hamileyim bu saatte içiöe kurt düştü sonuclara bakayım dedim ve eritrosit. Lokosit epitel yüksek cıkmıs internette arastırınca daha bir korku saldı içimi normalde olmaması gerek yarın doktora gidecegim tabikide ama içim rahat etmedi bilgisi olan var mıdır acaba? Yada basına gelen?
KevserNidaYlmazErdoan Gulay01 hamilelikte cok sık karsılaşılıyor idrar yolları enfeksiyonu...doktorun ilaç verecektir çok korkma...ben ne ilaçlar antibiyotikler içtim ama geçmiyor geçmedi maalesef....bol bol su iç ....
Gulay01 Merveozcelikcckl birde eritrosit 1+ ile lokosit 2+ var ben hic anlamadm böbrek hastalıgı sanırım
HaticeTygnTpc Gulay01 Böbrek hastalığı degil. Enfeksiyon var demektir bu. Idrar yolu enfeksiyonu. Doktorunuza danışın. Belki antibiyotik başlar belkide bol su ic der gecmis olsun 👍🙏🏻
Gulay01 Merveaozturk nedir ki bu baska seylerde yüksek birde karnıma agrılar giriyordu ara ara ondan gece gece evham yaptım
Merveaozturk Gulay01 digerleri de yuksekti canım. Merak etme senin iyi sayilir. Antibiyotik kullandim bol bol su ictim. Benim en sonki tahlilde temiz çıkmıştı ama suan yine var bence tam olarak geçmiyor sanirim...😭😭😭
Ebrulii Canım lökosit enfeksiyon da artar eritrosit de kan demek epitel de enfeksiyon da artar genelde idrar yolları enfeksiyonu olmuşsun sanırım bol su iç korkulacak bişey yok