Eşimede 4 doktora gittik 2 si var 2 si yok dedi varikosel en son gittiğimiz doktor sperm testi istedi verdik dedi bu şekilde çok düşük cocuk olması ama varikoselin yok dedi ilaç verdi wmultifer diye ondan önce tanıdığımız aktardan karışımlı macun aldık hazırladık sonra o ay olmayınca doktorun dediği ilacı aldık 3 ay kullanması lazımdı 17 gün kullandı ve şuan 19+4 hamileyim 1.5 senelik evliyim