meraba oncelikle burda aklima takilan ne varsa hamileligimde actigim postlara ceveap verenlere tesekkur ederim bende dogum hikayemi anlatmak istedim bemde boyle seyleri okudukca rahatliyordum bazi seyelr cevap buluyordu neyse dogumuna donecek olursak 28 subat gunu kontrolum vardi 37.3 haftadaydik nst de sancilarim cikti ben hisetmiyordum cok hafif regl olcak gibi vardi ama sonra dr kontrol etti alttan 4 cm acikligin var dogum basliuor dedi tabi ben hic hazirliklli olmadigimda yatisi yapmadim canta falan evdeydi esimle ciktik ahastaneden ben ablama gittim esim cantalarimizi almaya ben o ara uyudum dinelndim banyo yaptim ama ben hala geri gondeririler diyorum ben hic bisey hisetmiyorum diye geri acilden giris yaptik yatik nstde sancilar cikinca saat 5 gibi 7 ye kadar bekledik nst de takip edildi ben sancilari yine hisetmedim sonra 7 de suni verdiler 2 saat falan yine cok agri olmadi sonra zorlu kisim basladi suyumu deldiler surekli gelip alltan baktialr rahi. agizini uyuriyoz diye sanra benim acilma 6 da kaldi sancialr cogal di cok zordu o kisimlar suyun altinada cektim sancialrimin cogunu o iyi oldu ablam yanimdaydi benim ve abla enson yapaiyacam ben yemin edrim dayanamiyorum gidelim dedigimi unutmuyorum😁bebegimi 10:42de kucagima aldim cok sukur simdi dikis lerim aciyor bazen ama gitgide daha iyi oluyorum alalhim bu duyguyu herkeze yasatsin ben mucizeme 4 yilin sonunda kavustum kimseyii yokluyla sinamasin uzun oldu ama kusura bakmayin alalha emanet🤗