Bukett- evet ortadoğu hele bi hasta haklarında kadın var edepsizin teki bi sorun olduğunda asla kabul etmiyo direk hastayı suçluyo ben çok pişman oldum kuzenimde bin pişman oldu ikimizde çıktık hastaneden Allah bir daha düşürmesin oraya paramızla rezil olduk bide haksız kazanç elde ettiler bizden zaten şikayetvarı okursanız anlarsınız nasıl rezil bi hastane olduğunu