Ozlem2206 Kızlar babyjemin tarağını almıştım bugün paketini açtım kılları keçi gibi kokuyor çok kötü bunun temizliğini nasıl yapıcam ben siz yıkadınız mı neyle yıkadınız kokusu zamanla geçer mi bilemedim bu şekilde saçını taramak istemiyorum
Reyhandemirbasaran Ozlem2206 benim basta kokmuyodu. Sonradan basladi kokmaya. Ne yaptiysam geciremedim ve sonunda cope attim kokuya dayanamayip. Simdi lazım olursa napcam bilmiyorum. Insallah olmaz. Ilk bebemde de cok kullanmamistim o yuzden lazim olana kadar almicam. Diger cikan tarağı daha cok kullanmistim.
Merve34kacag Ozlem2206 ayy paketi acar açmaz kokusu yayıldı. Bi kaç gece balkonda beklettim . 1 gece deçamaşır sulu suda beklettim duruladım şimdi yine balkonda 😂 keskin kokusu gitti ama hafif bi koku kaldi
Meleekk Ozlem2206 üf bende ondan aldım. Yıkadım yıkadım geçmedi. Leşşş gibi kokuo. Nasıl böyle ağır kokuo anlamadım. Bi iki defa taradım kızımın saçını. Saçı koktu bebemin ya. Şimdi öyle duruo. Kullanmıyorum ve kullanmayıp atcam sanırım 🤦🏻♀️boşa para verdim ona ☹️😬
Ozlem2206 Reyhandemirbasaran bide yorumları okuyarak aldım hiç böyle bi şikayet yoktu şansımdan bana mı denk geldi bilemedim ama cidden çok pis kokuyor ya
Ozlem2206 Merve34kacag ama çamaşır suyu çok kimyasal birşey tenine değicek sonuçta ne kadar sağlıklı bilemedim ben bebeğin şampuanıyla bi yıkayıp havalandırayım diyorum inşallah geçer
Reyhandemirbasaran Ozlem2206 vala bebek sampuani falan de gecirmiyor. Olmadi yani. Set olarak almistim bir tek ondan memnun kalmadım.
hemsiree Ozlem2206 kılları keçi gibi kokar çünkü bebek tarakları orijinal keçi kılından yapılır zaten. bebek şampuanıyla çok yıpratmadan yıkayıp kurumaya bırakın zamanla koku kalmıyor