Sağlık ocağına kayıt yaptırmadım ben ona rağmen sistemden görüp aradılar 20. Haftada gel dediler ama ben ancak 22. Haftamda gidebildim ve ilk dozu vuruldum ikinci doz için de 10 martta gel dedi 28 haftalık olmuş olacağım. Geç kalma diye bir şey yok merak etmeyin.