30.haftaya girdiğimden beri akşamları sancı çekiyorum doktora gittim 2 kere hiçbir sorun yok bebekle ilgili yalancı sancı yada taş vardı onu tetiklemiş dedi canımdan can gidiyor sanki dün acile gittik ağrı kesici serum yedim bu akşam tekrar oldu hergün serum yemek istemiyorum😣 parol içtim biraz hafifledi ama hala var taş için doktora gidicem bu hafta ama ondan mı yoksa yalancı sancı mı anlayamıyoruz benim gibi olan var mı çok merak ediyorum ?