Benim de ilk 16.haftaya kadar erkek dedi doktorlar herkes karnım yayılmış diye kız dedi.Detaylıda kız olduğu çıktı şimdi de yüzün güzelleşmiş erkek olmasın inş doğumda değişmez vs diyorlar sinir oluyorum 😖 Birde eşimin ailesinde hiç kız yok diye bizim olamayacağını düşünüyorlar inandıramadık bi türlü. 😂😂detaylıda yüzünden bile belli kız olduğu ama inanmıyorlar. 😂😂