Halime0638 Bebeğim dogdugundan beri kakasını yada gazını çıkarırken cok ıkınıyor kıpkırmızı oluyor cok zorlanıyor sebebi ne acaba sizlerinde oyle oldu mu cıvık da yapıyor aslinda yani zorlancagi gibi bişey değil bence ama her seferinde boyle
Sude-96 Halime0638 canım benim kızdada oluyor gaz sancısı o normal gaz masajı yap karnına YouTube dan bakıp büyüdükçe geçiyor
Sapsikanne Halime0638 benim bebeğim de öyle 49 günlük oldu henüz geçmedi iki farklı gaz damlası kullanıyorum bir de zeytinyağı veriyorum günde bir çay kaşığı o şekilde rahatlıyor
Zuzu04 Bebekler doğduklarında organları hala gelişmeye devam ediyormuş ve en son gelişi tamamlayanda bağırsaklar olduğu için gaz problemleri kabızlık yaşanabiliyormuş. Masaj yapın özellikle ayaklarını sıcak tutun muhtemelen en geç 3 aydan sonra geçecektir