Bsruznky Bugün kontrolüm vardı oğlum 2150 gram çıktı doktor çok iri bı bebek olmuyacak ama haftasına göre uyumlu hem normal doğum olur zor olmaz dedi sizin bebisleriniz ne durumda bayanlar ☺️🤰
Hayallerim95 Bsruznky benimde 32 haftada 2 kilo dedi iri bi bebek olmayacak aöa haftasına göre uyumlu dedi ince ve uzun bebek dedi normal doğumda çok kolay yapabilirsin diyor ama bide bana sorsa keşke bense korkudan ölüyorum 😅🤦♀️
Esrasenturk8 Bsruznky 33+1 2300 İri olacak biraz sürekli yürü dedi. Zaten son günler iyice zorladı beni omuzlarım belim :( kolay doğum olsun sağlıklı olsun da bebek kilolu zayıf hiç önemli değil
caganin_annesi Bsruznky 32. Haftada 2100 Gr dedi. Sıkıntı yok ama iri olacak gibi hissediyorum daha 8 hafta var ya.
Bsruznky caganin_annesi aynen son ayda çok hızlı alıyor kilo diyorlar bakalım hayırlısı sağlıklı olsunlar da