TCTuernekolu osg bende tutmadı bana erkek çıkardı ama ben hep kız hissediyordum ve kızım olmasınıda çok istiyordum tabi önce sağlık☺️ Dün öğrendim kızım olacakmış😍😍😍🎉🎉🎉
Neroizm osg benim de tuttu ama tesaduf oldugunu dusunuyorum. Sonucta zaten topu topu 2 secenek ve %50 ihtimal var. Tutmayanlari hesaba katinca tesaduf oldugu cikiyor ortaya.
HasretEmre Bende erkek gösteriyor doktor başta erkek dedi suan kıza benzetiyorum dedi haftaya belli olur 😂