atak13
Hayır zorunlu değil.
Açlık ve tokluk şekerine baktirabilirsiniz. Sağlık ocağına bir gün aç karnına gidip açlık şekeri ölçüm yaptırırsinız. Bir sonraki gün tok karnina gidersiniz. Doktorunuza aç gittiğiniz gün sonraki gelişinizden kaç saat önce yemek yemeliyim diye sorabilirsiniz. Çünkü bir saat ya da iki saatlik tokluktan sonra beklenen normal değerler farklı.
Tokluk şekeri baktırmak çok kolay parmaginizdan iğne ile hiç acitmadan minik kan alıyorlar. Hem bebeğe de bir etkisi olmuyor