Tlygrbtm diğer arkadaşların söylediğine kelimesi kelimesine katılıyorum hiçbirşey yok yani tabi sonuçta muayene olunuyor ama öyle acı veren birşey yok 😇 bu arada çatı muayenesinden sonra normal doğum süreci bi tık daha hızlanıyormuş. İlk kızımda çatı muayenesi oldum 5 gün sonra doğum yaptım. Şimdi de özel sağlık sigortasından dolayı 40 hafta dolmadan normal doğurabilir miyim diye doktorla görüştüm, “haftaya çatı muayenesi yapalım o da hızlandırır” dedi.