haticess9 aynı durum bende de var doktor ağrın artarsa gel dedi ama bu durum hiç geçmedi ve artmadı sanki sabit bi ağrı baskı var gibi sıcak duş rahatlatıyor ve hafifletiyor bu durumda yalancı sancı olduğunu gösteriyormuş benimde 38+5 tek belirtim bu bacak arasında ağrı baskı bazen kasıklara da vuruyor ama artmıyor ve düzenli değil o yüzden doktora gitmiyorum bi kere gittim nst de sancı bile çıkmadı tabi herkeste farklı etki gösterebilir siz bana göre hareket etmeyin