mucizegebelik6 Saaki kalitelisi de var genelde pahalı takımlar 150 200₺ ben gecen gittim us polonun ürününü indirimli aldım o cok kaliteliydi. Genel olarak e bebek ve waikiki daha kaliteli diye düşünüyorum
Demirssmomm Saaki ben süt sağma makinamı babymall uygulamasından aldım gayet kaliteli ve güzel paketlenmiş geldi. Reelde mağazasınıda gezdim güzel ürünleri var
DogaCanan Saaki bu hafta alışveriş yaptım evet. Markalı da satıyor markasız da… U.S. Polo aldım bebeğime indirimdeysen memnum kaldım tavsiye ederim.
yektanem25 Saaki gümüş kapak aldirmistim eşime mağazasından 3 yıl önce 200 TL üzerine kupon ve indirimde uygulamışlardı tekstil olarak hiç bakmadım
Saaki mucizegebelik6 ben uyku seti baktım oradan 200′e kadar düşmüş fiyatı ama güvenilir mi bilemedim
mucizegebelik6 Saaki guzel gibiydi gecen gittigimde bakmıştım ben ordan ahşap kademeli besik aldım bebek arabası aldım cok güzeldi canım. Besigimin icinde uyku seti cibinligi ve yatağı da vardı
Khavva Giyim hariç sepet beşik ve yatak setini puseti ıvır zıvırı ordan aldım giyim çok pahalı ama diğer ihtiyaçlar da marka seçenekleri çok hepsi var ben beğendim
Saaki yektanem25 teşekkür ederim en azından güvenilir yermiş diyerek sipariş verdim inşaallah güzel gelir 🌸
Merve34kacag Saaki tekstil olarak us polo zaten kaliteli ben ordan 2 tane alt ve zıbın aldım şu ortada bulunup ucuz olanlardan ne solma oldu ne tüylenme gayet kaliteli ıslak mendil ve pamuk yönünden de e bebeğe gore uygun gelmişti bana