melisnt_ prenses doğum mu diyorlar bilmiyorum epiduralli sezaryan oldum ben ama prensesler gibi geçti gerçekten 😂 Doğum ücretleri şehirden şehire hastaneden hastaneue değişiyor tabi ben küçük şehirde yaşadığım için hastanemde 3500 tl idi çalıştığım kurumun anlaşması olduğu için 3000 e yaptım doğumu