Shzdgn canım benimde ilk bebegim çok şükür sağlıklı şuan iki bucuk yaşında. Kızıma 5 aylikken hamile kaldim oglum sadece 5 gün yaşadı kalp ameliyatından sonra melek oldu. Geçen sene aralık ayıydı bizimde kaybedeli. Allah sabir versin sanada banada tüm evlat acısı çekenlere öncelikle. Benimde oglum da kromozom bozukluğu cıktı, kızım esim ve ben genetik test vermiştik temiz çıkmıştı sonuçlarımız. Vefatından 1 sene sonra ben isteyerek tekrar hamile kaldım şuan 18 haftalıgız. Şuan icin sadece ikili tarama testimiz yapıldı temiz çıktı ekstra olarak da fetal eko yapılacak haftaya cuma randevum var. Bende senin gibi çok korkuyorum kalbim ağzımda doktorların ağzından çıkacak şeyleri dinliyorum. Allah yardımcımız olsun.