Kızlar dün 38 haftalık olarak sezeryan yaptım çok şükür bir sıkıntı olmadı fakat dün çıkışta çocuk doktoru muayenesinde Bebişimin kan grubu A(-) oldugunu söyledi. Benim 0(+) babamızın A(+). Aramızdaki uyuşmazlıktan dolayı sarılık olma ihtimalinin çok yüksek oldugunu söyledi pazartesi doktor kontrolüne çağırdı. Başına böyle bir şey gelen var mı