sherlock Yauwjsjs5 idrar yolu enfeksiyonudur bacım doktora git bi idrar ver ilaç başlarlar. Gebelikte çok oluyor korkma geçmiş olsun ☺️
Gzdt Yauwjsjs5 benim kan da çıkmadı idrarda geçen ay enfeksiyon çıktı ama hiçbir belirti yoktu saşe toz verdiler antibiyotik kullandım bu ay çıkmadı ya sağlık ocağına yada kadın doğuma söyleyin hemen geçiyor saşe
Yauwjsjs5 Gzdt bende gecen ay kan idrar verdim çıkmadı neyse 1 2 haftaya bir daha gidicem ozaman söylerim