masal1805 Pelinakcn yaa aynı birini görmek ne minnoş duyguymuş sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi inşaAllah 🐣
Pelinakcn masal1805 bende bu kadar birebir aynı biriyle karşılaşmamıştım mutlu oldum 😊 inşallah sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza hepimiz 🌸
Parisbebek selinbirincisezen Doktorumuz Erkeğe benziyor dedi ama 16. Haftada netleşecekmiş 🥰 Hayırlısı bakalım. Sizin belli mi?
selinbirincisezen Parisbebek bize de kız dediler ama emin olmak için tekrar gideceğiz cumartesi günü💃🏻
Ebru_3804 BesteKc bende 36+3 oldğumdan beri 3 gündür her gece doğuruyrum sanki 😃ağrılarım rekorlarda🥴
Parisbebek selinbirincisezen ben de haftaya pazartesi gideceğim 16+1 oluyor bakalım netleşecek inşallah 😇