nuramine bence doğru keşke 2liyi de yaptırmasaymışım doktor fetal dna önerdi kendimi yedim günlerce neticede aldırmayacağım sizin gibi ne gelirse ben razıyım eşim de öyle boşa vesveseyle bebişleri strese sokuyoruz iyi yaptınız.. detaylıyı bekliyorum haftaya..