Kuzey20_ canım şimdi konu bebek olduğu için bişi diyemiyorum, ben 30 yaşındayım neticede 😂 ben kendime her duşta, yani iki günde bir o bölgeye sürüyorum, 20/30 saniye bekletiyorum duruluyorum. Baya bildiğiniz aktardan aldım bi tane kalıp sabun, işe yaradı tabii ki daha organiği varsa onu alın ama o gelene kadar yine de al dene en kötü el sabunu yaparsın sonra. Kortizon kullanmanızı önermem neler kullandım neler sadece o bölgeyi bağımlı hale getiriyor ve deriyi inceltiyor sonra daha kötü oluyo artık egzamalarım kanıyordu üstünde deri kalmamıştı kortizondan :(