Dilara9406 Kizlar 30+3 haftalık hamileyim ve sol kaburgam feci şekilde batiyo ve cok agriyo yatamiyorum oturamiyorum yürüyemiyorum onun agrisida sırtıma belime vuruyo cok kötüyüm gunluk nerdeyse 2 saat uyuyorum sadece yardim edin lutfen napsam geçer
ressamistanne Dilara9406 ben de böyleydim acile gittim parol taktılar, serum taktılar asla işe yaramadı. 2 gece uyuyamadım. Benim sağ tarafımdı. Sonra sırtımı bişeyle sardım yastık koydum sırtıma yattım öyle. Bide kantaron yağıyla ovdurdum geçti. Soğuk almışım
Berencim Dilara9406 hamilelik pilatesi yapınca çok iyi geliyor ama uzman birine danışarak yapmanızı tavsiye ederim 😊
Eda_Esen Dilara9406 Rahim büyüyüp diyaframı sıkıştırdığı İçin oluyormuş bebek pozisyon değiştirmediği sürece yapacak bir şey yok canm başı halen yukarıda sanırım
Dilara9406 ressamistanne bende 1 haftadadır var ve tam gogusumun alti zaten hep orda hareket ediyo sipam 😁😔🤦♀️
Dilara9406 Villanelle ne alaka ki sadece kaburgam agriyo ve batiyo bebegim orda cok hareket ediyo kovidlik ne var anlamadim bel ve sirt agrisi kaburgam agridi icin duz yatiyorum bazen yukumu oralara verdigim icin cok agri yapiyo
Dilara9406 Barannbebek bende gun iverisinde cok sık oluyo maaalesef bebegim hep orda hic durmuyo hergun yasiyorum cozumu yokmu bunun ya
Dilara9406 Berencim kuzum bildigin hareketler varsa söyle yapam uzaman bulamam vallahi zaten bi yasagim filan yok öyle
Berencim Dilara9406 ben YouTube da hamile pilatesi yazınca bir kaç sayfa bulmuştum onları önerebilirim ama hareketleri doğru yapmak da önemli beline ve karnına çok ağırlık vermemeye çalışmalısın.