delettdmom66 KayaAlTimimi yanarsnnnn sakın kullanma ayy bn bikere hamile olmadan önce denedm nasl canm yandı pakettemi kullancan yoksa bacaga falanmı
Burcugok KayaAlTimimi bana kalırsa kullanma normal de de çok sağlıklı değil tüy dökücü kremler onun yerine özel tras bıçakları al daha iyi
Obsesifk KayaAlTimimi onu kullanacağına jilet kullan aynı hesap zaten çok eskiden kullanmıştım böyle kıllar bir garip lastik gibi uzuyordu ayrılırken anlamadım yani
KayaAlTimimi delettdmom66 gential bölge temizliği için canım başka ne yapabilirim normalde ağda fakat artık zor geliyor
Pinaryyim KayaAlTimimi canım tmaamiyle kimyasal doktorlar kesinlikle önermiyor ya agda yap yada eldivenle topla en temiz o şekilde oluyor
KayaAlTimimi delettdmom66 yaptırıyordum canım sonra evde görümcem yapıyor fakat ben ben son yaptığımızda biraz fazla acıdı ondan istemedim şimdi jiletten başka çare arıyorum
Drngrkm KayaAlTimimi canım yapacak birşey yok bende jiletle alıyorum.. hamile kalmadan önce tuy dokucu denemiştim jiletle aynı surede ve sertlikte çıkartıyor ve çok kötü kokuyor 😪
Asu33 KayaAlTimimi Tüy dökücü zararlı hamile olmadan önce ben de kullanıyordum o zaman bile yanma oluyordu şimdi venüs jiletle alıyorum harika birşey acıtmıyor kanatmıyor.Kuaförde de riskli çok temiz olması lazım mantarlı ni kadına kullandığı spatulayı sana kullanırsa sana da buluşabilir.
Halidemat KayaAlTimimi Sakın kullanmayın tahriş yapıyor ben çok kullandım dahada artırdı çabuk çıkıyor her hafta alman gerekir. En iyisi ağda. Ayda bir yaptırıyorum çok rahat ve az çıkıyor
KayaAlTimimi Halidemat bilmiyorum canım benim azdı lazerden ama kullanmadığım için şimdi biraz daha çoğaldı ağda da yani şimdilerde istemiyorum bilmiyorum
CansuHakanDabakan Kimyasal değil mi sonuçta?? Belli bir süre vücutta bekliyor. Onun yerine jilet kullansanız daha iyi
KayaAlTimimi CansuHakanDabakan düşünüyorum canım tekrar başlamak istemiyorum ama sanırım başlayacağım
CansuHakanDabakan KayaAlTimimi jiletle tüy dökücü arasında bi fark yok bence, her ikisini de denedim zamanında o yüzden kimyasala gerek yok hiç nasıl olsa ikiside aynı sayılır.
KayaAlTimimi CansuHakanDabakan bende biliyorum canım ama dedim belki daha iyi olur krem ama tabi sağlıklı değil
Benvebebgim Off ya bende cok pratik diye o gri paketlerdki hamam otundan kullnyrm cok yanma olmdı koku agr blyrm agr kimysl var ama acaba gercktn bebege gecrmi kızlar yaa off agda benm canımı acyp actyr 😫😣😲
Pinaryyim Benvebebgim o hamam otu normalde cok yakıyor hamileyken nasıl kullanıyorsun bnce tehlikeli olabilir doktora sordun mu canım