Berrafiliz selinbirincisezen 21+3 bir muz 🍌 olduk biz dee. Hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim
bebekveannesiii Neslikra06 31. Hafta ve turp ilginç 😂😂 bu uygulama neye göre belirliyo acaba bunları biz de 25.hafta da şu kabağı olduk
selinbirincisezen papatya56 cumartesi kontrol var geçen salı kız dedi, bu hafta kesinleştireceğiz inşallah ❤️
selinbirincisezen Berrafiliz bize de kız dendi ama kesinleştireceğiz önümüzdeki cumartesi inşallah gösterirse 😍🤲🏻
Berrafiliz selinbirincisezen daha 12. Haftamızda ikili testte doktor demişti kız diye gönlünüze göre versin Allah 😻
selinbirincisezen Neslikra06 maşallah prensese sağlıkla gelsin hayırlı bir evlat olsun inşallah ❤️🧿🤰🏻