-Fatma Türkan ayana gidiyordum çok iyi bir doktor şimdi ikinci gebeliğim perşembe günü tekrar başlayacağım inşallah. Tea hanım oradaysa hiç tavsiye etmiyorum. Ben gittiğim sene 70 TL ile başladım 100 TL ile kapattım. İki sene geçti 235 olmuş. Doğumda sezeryan 2500, normal de 1500 civarıydı şimdi 5-6 bin olmuştır