Duygu_-_29 Merhaba kızlar ben hastane çıkışı 10 lu aldım birde 2 tane 0 3 ay hastane çıkışı 5 li takım aldım sizce ilk ay için yeterli mi bir de 0 3 ay olur mu
Deletedmom_7156 Duygu_-_29 bebeğim 20 günlük şuan hep 0-3 ay takim giyiyor sadece bi kac parmaklık büyük oluyor yenidoğan takımları zaten şuan hiç olmuyor 2 tane almıştım yenidogan takimi
Duygu_-_29 FusunF cinsiyeti kız tedirgin oldum 0 ay mı alsam diye yanlış aldıgım düşündüm ondan fikir almak istedim