Caglaozkan esmir ay içimi öyle rahatlattınki şuanda böyle olumlu şeyler duymaya ihtiyacı oluyor insanın 😇
Caglaozkan inci_bebek06 hayır hiç alttan muayene olmadım ama sanırım kendimizi kasmamamıza bağlı birşey teşekkür ederim içimi rahatlattınız
esra13_1 Gulsurmeli bisey diyicem ben 39+ 4 oldum hala cati muayenesi olmadim devlette yapmiyolar sanirim bi sknti olurmu acaba