rukiye0306 Arkadaşlar memurlar için doğum parası ne kadar veriliyor? Nereye başvurmamız gerekiyor? Doğum parası haricinde başka bir ödeme de alıyormuyuz?
Bedriye12 rukiye0306 biryere başvurman gerekmiyor onun için izne çıkıyorsun doğum yaptıktan sonra sigorta yatırıyor paranı
Lulikli rukiye0306 doğum olduktan sonra otomatik yatıyor sanırım ilk çocuksa 300 bir de süt parası yatıyormuş o da 200 civarı galiba. Googleda daha detaylı var net olarak ordan öğrenebilirsiniz
gamzekubra rukiye0306 memurlara sigorta ödeme yapmaz canım. Zaten devlet maaşını ödüyor. Çocuk parası 1. Çocuk 300 2.çocuk 400 3.çocuk 600 tl olan ödeme için doğum raporu ile birlikte sosyal yardımlaşmaya başvuru yapman gerekir