Gizmooo Meraba kızlar bana bugun 22de vurmamı söylediler fakat ben 23:20 de vurdum uyumuşum sizce bişey olurmu ya bu arada benim opu olmıcak sadece yumurtalıkları rahimi kandırıyoruz cumartesi günü transferim var elim ayağıma dolaştı vallahi
Selins1 Daha önce aşılama denemiştim söylediği saat işe gitme saatimdi 1 1 buçuk saatten bişey olmaz denmişti bana
Gizmooo Selins1 ay umarım bişey olmaz toplama işlemi olmayacağı için e yumurtalarda hemen kendi kendine çatlamıyacagı için bişey olacağını bende pek düşünmüyorum ama ne bileyim içim yine bir yandan huzursuz