Bu haftaya kadar pek belirtim yoktu hatta unutuyordum hamile olduğumu☺️ ben de bu akşam tam 8 olacağım, gün içinde uyku bastırıyor artık uyuyorum, çok oturunca belime bir ağrı saplanmaya başladı mutlaka uzanmam gerekiyor, adet sancısı gibi kasık ağrıları hafifledi artık çok hissetmiyorum, sabahları kalktığımda göğüslerimi aşağı çekiyorlarmış gibi hissederdim çok canım acırdı o biraz hafifledi, gece illaki çok acıkıyorum, birkaç gündür hafif mide bulantım var ve midem bulanınca midemi çok sıcak hissediyorum yanıyormuş gibi. Ne güzel bulantım başlamadı diye seviniyordum şimdi çok acıkınca hafif midem bulanıyor yemek yediğimde bulantı artıyor ne yapacağımı şaşırdım🤷🏻♀️ Beni en rahatsız eden durum bulantı umarım kusmaya kadar gitmez buna razıyım😔