Kader4480
Yaklaşık bende 13 yıldır falan kullanıyordum çok içine çekenlerden değilim ama zevk alıyorum kahveyle çayla koyu bir muhabbetle sıkıntılı zamanımda ağladığımda sanki en güzel yoldaş gibi benim için ama hamile olduğumu öğrenir öğrenmez ışık hızıyla hayatımdan çıkardım küçük bir can var içimde ve ona bu kötülüğü yapamam diye düşündüm 🙈 şuan dört hatta on dört gözle doğumu ve ardından güzelce bir sigara yakmayı bekliyorum hep aklımda.. seni asla kınamıyorum tabi ki de içmesen daha iyi olur umarım bebeğin bu durumdan etkilenmez. Sağlıkla kucağına, kucağımıza almak dileğiyle 🙏♥️