yavrularimm özel hastanelerde istersen 5 kişi kal sorun değil, en fazla ekstra ücret alınır. Ama devlet hastanelerinde oda iki kişilikse birer refakatçi alıyolar oda zaten bebeklerle beraber 6 kişi oluyo, onlarda genelde kadın oluyo. Ha devlette tek kişilik odada kalıyorsanda belki iki refakatçi olur ama biraz çingene pazarlığı lazım o işede.. güvenlikler pek müsade etmiyo