Renasumut ben doğum yaptığım günün ertesi günü bantla duş almıştım bant çıktıktan sonrada almıştım yani onunla alakalı değildir dikişler uzunca bir süre özellikle uçları sızlamıştı doktor normal demişti ama 1 haftada benim geçti diye hatırlıyorum ciddi ağrı olarak üç günde tam geçmez bence