Ben 10 gün geç doğdum bizzat kendim😊 suni sancıyla doğmuşum. Anne karnında kaka yapmışım hatta ama daha da iş ilerlemeden doğmuşum. Yani 30 yıl önce bu aşamadan geldiysek bugüne, şimdiki doktorlar daha sıkı takiple size uygun bi doğum planı yapar. Benim kadar gecikmezsiniz..Merak etmeyin😊