MirayveAnnesi22 Fıtıktan olabilir canım, benim de hamilelikten önce bel düzleşmesinden kaynaklı bel ağrılarım olurdu, şimdi 8. Haftada benim de başladı bel ağrılarım. Kendinizi zorlamayın, bol bol yatarak istirahat etmeye belinizi rahatlatmaya çalışın, internetten araştırarak vücudu rahatlatacak hafif egzersizler yapın çünkü ileride yük daha çok binecek muhtemelen 😕