Biranneadayi89 Arkadaslar merhaba. Elektrikli süt sagma pompasindan hangi markalari tavsiye edersniz. Ve tek li mi cift gogus uclu mu almam gerekiyor hangisi daha kullanisli ?
mirage333 Biranneadayi89 ben philips avent almayi düşunuyordum. Ama 3 yakin arkadasım lansinoh önerdi fiyatida daha uygundu hem. 2 tanesi ciftli lansinoh kullaniyom cok memnunum dedigi icin bende ciftli lansinoh aldim.
Cicilibicili Biranneadayi89 avent gerçekten çok güzel ama o kadar bütçem yok diyorsanız bence ona muadil lansinoh
Gzmmtrkmn Biranneadayi89 mamajoo markası çok güzel aylarca kullandım kullanımı da rahat, tekli alsan yeter bence.
Biranneadayi89 Poyrazin_annesi genelde yorumlar tekli ve lansinoh bende degerlendirecehm cok tesekkur ederm canm :)
Biranneadayi89 Cicilibicili lansinohu gordum ama digeri hic gormedm canim tesekkur ederm hemen arastrym fiyatni kaliteli olsunda tek butce ayircam artk ona :)
Nurklc38 Biranneadayi89 ben 300 almıştım ama 2 ay önce e bebekte 100 e düşmüştü satıldı hep. Ve kaldırlılar türkiyeden diye biliyorum
Biranneadayi89 Gzmmtrkmn tesekkur ederm canim benmde mamajoo ve lansinoh arasnda kaldm en cok. Tek li işimi gorurmu yani ilk gebeligm deneyimsz oldugm icin celiskide kaliyorum
Tazeanne0134 Biranneadayi89 valla canım ben 2020 de almıştım şimdi fiyatı ne kadar oldu bilmiyorum ama Lansinoh çift başlıklı almıştı eşim hoş bana kalsa tekli olanı alırdım bana supriz yapmıştı ama çok güzel valla ben memnundum su anda da 2.ye hamileyim 27+6 haftalık olduk inşallah yine kullanacam
Biranneadayi89 Tazeanne0134 lansinoh da evet guzel yorumlar yaziyolar ama benm ilk gebeligim. Tek limi kullanisli oluyor ikilimi onu bilemiyorum. Birini cocuk emmesi tekli sagim yetiyormu yok her ihtimale karsi ikilimi almayalim bilemiorm :(
Tazeanne0134 Biranneadayi89 valla canım ben ilk andan itibaren kullandım sana diyorum ya keşke tekli olsaydı diye ama tabi sen bilirsin
Makif2112_ Biranneadayi89 lansinoh cnm ilk bebekte almıştım şuan 2.de kullanıyorum tekli daha iyi bir elinle tutmanda gerekiyor ciftli zamandan tasarruf sağlar
Gzmmtrkmn Biranneadayi89 görür canım benim bebeğim küvezde kaldı o zaman kullanma fırsatım oldu sütüm bayağı olduğu halde işimi rahatlıkla görüyordu.