MirayveAnnesi22 esradgn123 bana hiç bi tehlikem olmadığı halde verdi sadece bel ağrısı olduğu için ama hamilelikten önce de vardı 🤔 tehlike olmadan da kullanılır mı bu bi sıkıntı olur mu acaba
esradgn123 MirayveAnnesi22 Ben ilk hamileliğimde kullandım düşük yaptım İkinciyi öğrenince biraz lekelenmem oldu Önceden de düşük olduğu için doktor hemen verdi Riskli durumlarda kullanıyorum hep 🤷🏻♀️
Irem_2104 3 yıl önce sabah doktor kontrolünden herşeyi yolunda olarak çıktım akşam kanamayla gittim hastaneye ve progestan verdiler 2 kere kullanmam yeterli oldu başka bişey duymadım da tavsiye etmem de 😊
Snglhfs Irem_2104 bnde ilişki sonrası kanama olduğu için kullanıyorum 2 gündür bende niye hala durmadı ya😔 bu ikinci gebeliğim hiç böyle bişey başıma gelmemişti
varbirhayalimiz Duphaston’un prospektüsünde de yazdığı gibi birçok kullanım alanı var, mesela ben kist tedavisi için kullanmıştım. Ama lekelenme için ben de Progestan’ı öneririm, aynı şikayetle kullandım ve hiçbir sorunum kalmadı etkili bir ilaç👍🏻
Dlr48 Lekelenme ıcın doktorun onerisinden baska tavsiye alıpta kullanmayın bence cunku ıkısınınde dusuk onlemede yardımcı etkisi var ama duphastonu cok uzun sure kullanamazsınız progestanın zararı olmaz ınternette boyle yazıo cunku hormon veriyo ve progestan fazlalıgı hamılelıkte zararlı degıl bıldıgım kadarıyla asıl dusuklugı lekelenmeye sebeb olna sey ben tup bebek yontemı ıle hamıle kaldım syanda 4 ay 3 haftalık gebeyım ve basından beri progestan kullanıyorum hala cunku ne zaman kesmeye kalksa leke gelıo
Irem_2104 Snglhfs neden Bi süre ara vermiyorsunuz biz çok dikkat ettik 3 ay ilişki olmadı diyebilirim sağlık daha önemli 2 tarafında düşünceli olması lazım keşke biraz bekleseydin