Arkadaslar merhaba,
Ben suanda 38+2 haftalik gebeyim. 17. Haftadan itibaren ozel bir hastane de doktora gidiyorum. Bu son zamanlarda hastanenin politikasinin sadece para uzerine döndüğu hissi icimden geciyor. Devlete karsi birisi degilim ozel olmasını doktorun daha yakindan ilgilenecegi dusuncesinden tercih ettim. Doktora gittigimde su haftalik gebesin su hareketleri yap yuruyus yap, sunlari ye felan hicbir bilgilendirme bu zamana kadar yapmadi, ben hep internette gördüğüm iste magnezyum icin muz ye maden suyu ic o sekilde gordum ve yaptim. Esimde doktora yuklu bir para veriyoruz en azindan karsiligini alsak bu nasil tavir diye dusunuyor ve dusuncesine katiliyorum esimin. Sizlere danismak istedigim, ozele o kadar para vermeye deger mi? Gercekten arada devlette ozelin farki var mi? Konustugum bazi buyuk akrabalarım benim zamanımda dogursan ozele git devlette ilgilenmiyorlar derdim ama simdi devlette ozel gibi ilgileniyor hastaneler temiz guzel diyorlar. Son zamanlarim cook kararsiz kaldim. Bu konu hakkinda yardımcı olursaniz sevinirim. Birde eger bu satten sonra devlete gideceksem, doktor takibi vs nasil yapmaliyim devlette nasil oluyor bir bilgim yok, acilden mi giris yapiyoruz bizi yonlendiriyorlar, bilgilendirirseniz sevinirim.